IEC Portal de publicacions null


Referència: 36462
Treballs de Comunicació



Volum: 25 (desembre de 2008)
Data d´edició: 2009 []
ISSN (format paper): 1131-5687
ISSN (format digital): 2014-0029
Descripció física: 153 p. ; 22 cm
Editorial: IEC

Altres números:

Afegir a la cistella
  7,50 €  
Sumari  

XVIII Conferència Anual de la SCC 2008

Taula rodona: «Poder (polític, econòmic) i comunicació»
Sellés i Quintana, Magdalena ; Alsius i Clavera, Salvador ; Bergés i Saura, Laura ; Gómez i Mompart, Josep Lluís
Matèries:   Comunicació - Aspectes polítics
Mots clau: estructura de la comunicació, polítiques de comunicació
Keywords: communication structure, communication policies

P. 7-16
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Secció oberta

Noves aproximacions a l'estudi de la televisió en el marc de les indústries culturals
Fernández i Quijada, David
Matèries:   Televisió - Espanya
Indústries culturals
Mots clau: televisió, indústries culturals, Televisió Espanyola, estructura de la comunicació
Keywords: television, cultural industries, Spanish television, communication structure

P. 17-25
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Els Mitjans de comunicació com a part del poder econòmic
Bergés i Saura, Laura
Matèries:   Mitjans de comunicació de massa - Aspectes econòmics
Concentració industrial
Mots clau: discurs i poder, concentració empresarial, comercialització de la comunicació
Keywords: discourse and power, business concentration, commercialization of communication

P. 27-43
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

La Comunicació empresarial en situacions de crisi : estudi de cas: la crisi de Fontaneda
Enrique i Jiménez, Ana María
Matèries:   Comunicació en l'empresa
Mots clau: crisi, cas Fontaneda, comunicació
Keywords: crisis, Fontaneda case, communication

P. 45-53
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Acceptació social del mobiliari urbà com a servei públic i suport publicitari : antecedents, evolució i integració de les diferents concessions municipals de 1986 a 2005 a Barcelona
Jornet i Jovés, Lluís
Matèries:   Mobiliari urbà - Barcelona
Publicitat - Barcelona
Mots clau: publicitat, mobiliari urbà, servei públic
Keywords: publicity, street furniture, public service

P. 55-62
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

La Ficció televisiva de TV3 com a productora de referents d'identitat cultural catalana: estudi de cas de la sitcom Plats bruts
Martínez i Garcia, Luisa
Matèries:   Sèries televisives - Catalunya - Aspectes socials
Identitat col·lectiva - Catalunya
Mots clau: identitat cultural, televisió, sèries de ficció, consum, Televisió de Catalunya
Keywords: cultural identity, television, fiction series, consumption, Catalan television

P. 63-74
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Conflictivitat comunicativa en episodis d'emergència : aproximació a la cobertura informativa i a la gestió institucional de l'esfondrament d'un túnel del metro al barri del Carmel de Barcelona
Pont i Sorribes, Carles
Matèries:   Comunicació de risc
Catàstrofes - Cobertura periodística
Gestió de la crisi
Mots clau: comunicació de risc, sociologia del risc, periodisme, fonts, deontologia, cas del Carmel
Keywords: risk communication, sociology of risk, journalism, sources, deontology, Carmel case

P. 75-86
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

El Text audiovisual: anàlisi des d'una perspectiva mediològica
Tous i Rovirosa, Anna
Matèries:   Sèries televisives - Estats Units d'Amèrica - Temes, motius
Narració (Retòrica) - Mitjans audiovisuals
Mots clau: intertextualitat, sèries de ficció dels EUA, hibridació genèrica, eres televisives
Keywords: intertextuality, fiction series in the United States of America, generic hybridization, television eras

P. 87-99
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Un Nou model estratègic aplicat a les relacions públiques i a la comunicació corporativa
Matilla i Serrano, Kathy
Matèries:   Relacions públiques
Comunicació en l'empresa
Mots clau: relacions públiques, comunicació corporativa
Keywords: public relations, corporate communications

P. 101-130
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Les Audiències actives i la imatge de les dones a la publicitat
Garcia i Muñoz, Núria ; Martínez i Garcia, Luisa
Matèries:   Dones en la publicitat - Opinió pública
Dones - Actituds
Mots clau: recepció, audiències, representació, estudis de gènere, discriminació, publicitat, dones, estereotips, mitjans, sexisme
Keywords: reception, audiences, representation, gender studies, discrimination publicity, women, stereotypes, mass media, sexism

P. 131-141
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Altres

Publicacions de la SCC

P. 149-153
Citació bibliogràfica Text completText complet

Dades de l´usuari/ària

Per a navegar pel portal necessiteu Mozilla o Microsoft Internet Explorer (recomanem la versió 5.0 o superior).
Amb altres navegadors i/o resolucions podria ser que visualitzéssiu incorrectament alguna de les pàgines del portal.