Portal de publicacions
r
Referència: 52423
Volum: Núm. 33 : octubre 2013
Data d´edició: 2013
ISSN (format paper): 2014-2021
ISSN (format digital): 2014-7104
Descripció física: 87 p. : ilˇl. b/n ; 24 cm
Editorial: IEC [coediciķ amb] : Federaciķ d'Entitats per a l'Ensenyament de les Matemātiques a Catalunya (FEEMCAT)
Altres números:
(PDF) 50 : juny 2024
(PDF) 49 : desembre 2022
(PDF) 48 : juny 2022
(PDF) 47 : desembre 2020
(PDF) 46 : juny 2020
(PDF) 45 : desembre 2019
(PDF) 44 : juny 2019
(PDF) 43 : desembre 2018
(PDF) 42 : juny 2018
(PDF) 41 : desembre 2017
(PDF) 40 : juliol 2017
(PDF) 39 : desembre 2016
(PDF) 38 : juny 2016
(PDF) 37 : desembre 2015
(PDF) 36 : juny 2015
(PDF) 35 : desembre 2014
(PDF) 34 : juny 2014
(PDF) Núm. 33 : octubre 2013
(PDF) Núm. 32 : abril 2013
(PDF) Núm. 31 : juny 2012
(PDF) Núm. 30 : setembre 2011
Editorial
Articles
El Concepte de límit de Newton a Cauchy: entre la geometria i l'ālgebra i el paper dels signes [Segona part]
Schubring, Gert
El Joc del 1089 en l'ensenyament dels nombres decimals i la introducciķ del llenguatge algebraic
Dorce, Carles
Diāleg entre iguals a l'aula. Eina per a la construcciķ del coneixement matemātic
Vilella Mirķ, Xavier
Sobre el sentit de les matemātiques a l'educaciķ infantil
Alsina, Āngel
Seccions
Sabies que... El plegat dels tovallons és un art molt geomčtric?
Alsina, Claudi
Crōniques
El racķ del creamat