Portal de publicacions
r
|
Referència: 59842
|
|
Autor: Gasòliba i Böhm, Carles A
Comunicació : revista de recerca i d'anàlisi
Volum: 34 (2) : novembre 2017
Data d'edició: 2017
Descripció física: 159 p. ; 23 cm
Entitats:
Institut d'Estudis Catalans. Publicacions generals
ISSN (format paper): 2014-0304
ISSN (format digital): 2014-0444
Editorial: IEC
Enllaç:
ISSUU
|
|
|
|
|
|
Articles
Estudi amb la tecnologia de l' eye tracking de l'atenció visual dispensada a la publicitat gràfica no comercial: "Vine a donar sang"
Sanchez Sanchez, Cristina
; Roca Cuberes, Carles
; Fernández-Cavia, José
Mots clau: atenció visual, eye tracking, publicitat gràfica, publicitat gràfica no comercial,
expectatives, estímul publicitari.
Keywords: visual attention, eye tracking, graphic advertising, non-commercial graphic advertising,
expectation, advertising stimulus.
DOI:
10.2436/20.3008.01.158
La política estatal de recompenses als investigadors en comunicació: una anàlisi crítica
Soriano, Jaume
Mots clau: sociologia de la ciència, investigació sobre comunicació, producció científica, avaluació
de la recerca, índexs bibliomètrics, anàlisi crítica.
Keywords: sociology of science, communication research, scientific output, research evaluation,
bibliometric indexes, critical analysis.
DOI:
10.2436/20.3008.01.159
Competències i perfils professionals publicitaris actualitzats: revisió de la literatura i entrevistes a professionals del sector
Sanchez Sanchez, Cristina
; Roca Cuberes, Carles
; Fernández-Cavia, José
Mots clau: publicitat, digitalització, perfil professional, competència professional, revisió de la
literatura, entrevista.
Keywords: advertising, digitalization, professional profile, professional skill, literature review, interview.
DOI:
10.2436/20.3008.01.160
Teens just wanna have fun? Adolescents' construction of desirability on SNS in Spain
Willem, Cilia
; Tortajada, Iolanda
; Figueras Maz, Mònica
Mots clau: xarxes socials, adolescents, sexualització, desitjabilitat, doble estàndard sexual, joc.
Keywords: social networking sites, teenagers, sexualization, desirability, sexual double standard,
playfulness.
DOI:
10.2436/20.3008.01.161
La premsa a la demarcació de Lleida (1898-1939): dinamisme temporal, models de periodicitat i implantació territorial
Royo Campo, Albert
Mots clau: premsa, societat-cultura de comunicació de massa, periodicitat, capçaleres, tipologia,
dinamisme.
Keywords: press, society and culture of mass communication, periodicity, headings, typology, dynamism.
DOI:
10.2436/20.3008.01.162
Anna Murià publicista. Les col·laboracions a La Jornada Semanal de Mèxic
Güell-Devesa, Mia
Mots clau: Anna Murià, dones publicistes, literatura catalana contemporània, comunicació, història
del periodisme català.
Keywords: Anna Murià, women publicists, contemporary Catalan literature, communication, history
of Catalan journalism.
DOI:
10.2436/20.3008.01.163
Altres
Normes de presentació dels articles
Publicacions de la Societat Catalana de Comunicació
|
|
|
|