IEC Portal de publicacions r


Referència: 61924
Comunicació : revista de recerca i d'anàlisi



Enllaç: ISSUU

Volum: 35 (2) : novembre 2018
Data d´edició: 2018
ISSN (format paper): 2014-0304
ISSN (format digital): 2014-0444
Descripció física: 143 p. ; 24 cm
Editorial: IEC

Altres números:

Afegir a la cistella
  15,00 €  
Sumari  

Articles

El xoc de les corporacions audiovisuals públiques europees contra el futur
Fortuny Batalla, Jordi
Matèries:   Ràdio pública - Europa
Televisió pública - Europa
Mots clau: Europa, audiovisual, radiodifusió, televisió, servei públic, futur.
Keywords: Europe, audiovisual, broadcasting, television, public service, future.

DOI: 10.2436/20.3008.01.170

P. 9-24
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

La batalla del Born. Relat polític i estratègies de posició ideològica a Twitter
Coromina, Òscar ; Casacuberta, David ; Giménez i Renom, Ignasi
Matèries:   Born Centre Cultural i de Memòria
Twitter
Memòria col·lectiva
Mots clau: debat polític, mitjà social, xarxes socials, aprenentatge automàtic, mètodes digitals, Twitter.
Keywords: political debate, social media, social networks, machine learning, digital methods, Twitter.

DOI: 10.2436/20.3008.01.171

P. 25-44
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Què hi ha darrere de les imatges i els vídeos compartits pels líders polítics a Twitter?
Miquel Segarra, Susana
Matèries:   Twitter
Comunicació en la política
Lideratge polític
Mots clau: comunicació política, imatge, interacció, llenguatge audiovisual, líder, Twitter.
Keywords: political communication, image, interaction, audiovisual language, leader, Twitter.

DOI: 10.2436/20.3008.01.172

P. 45-65
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

L'ús de la netnografia com a eina metodològica per a l'anàlisi de comunitats virtuals de marca: el cas d'Estrella Damm
Martorell Castellano, Cristina ; Serra Folch, Carolina
Matèries:   Xarxes socials en línia
Imatge corporativa
Mots clau: comunitat virtual, marca, netnografia, metodologia, xarxa social, Facebook.
Keywords: online community, brand, netnography, methodology, social network, Facebook.

DOI: 10.2436/20.3008.01.173

P. 67-82
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

La asignatura de Formación de Portavoces en el grado en Publicidad y Relaciones Públicas de las universidades del Estado español: el enmarcado (framing) como referente
Álvarez Sánchez, Sergio
Matèries:   Relacions públiques - Ensenyament
Opinió pública
Mots clau: comunicació social, portaveu, universitat, relacions públiques, teoria del framing, estudi de cas.
Keywords: social communication, spokesperson, university, public relations, framing theory, case study.
Palabras clave: comunicación social, portavoz, universidad, relaciones públicas, teoría del enmarcado (framing ), estudio de caso.

DOI: 10.2436/20.3008.01.174

P. 83-102
Citació bibliogràfica Resum Abstract Resumen Text completText complet

Social media live streaming (SMLS) in the digital news media
Apablaza Campos, Alexis
Matèries:   Xarxes socials en línia
Vídeos per Internet
Dades - Transmissió
Mots clau: social media live streaming, SMLS, Periscope, Facebook Live, cibermitjans, mitjans de comunicació.
Keywords: social media live streaming, SMLS, Periscope, Facebook Live, digital news media, news outlets.

DOI: 10.2436/20.3008.01.175

P. 103-123
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

[Altres]


Normes de presentació dels articles

P. 135-138
Citació bibliogràfica Text completText complet

Publicacions de la Societat Catalana de Comunicació

P. 141-143
Citació bibliogràfica Text completText complet

Dades de l´usuari/ària