Portal de publicacions
r
Referència: 63222
Volum: 36 (1) : maig 2019
Data d´edició: 2019
ISSN (format paper): 2014-0304
ISSN (format digital): 2014-0444
Descripció física: 151 p. : gràf. ; 23 cm
Editorial: IEC
Altres números:
(PDF) 41 (2) : novembre 2024
(PDF) 41 (1) : maig 2024
(PDF) 40 (2) : novembre 2023
(PDF) 40 (1) : maig 2023
(PDF) 39 (2) : novembre 2022
(PDF) 39 (1) : maig 2022
(PDF) 38 (2) : novembre 2021
(PDF) 38 (1) : maig 2021
(PDF) 37 (2) : novembre 2020
(PDF) 37 (1) : maig 2020
(PDF) 36 (2) : novembre 2019
(PDF) 36 (1) : maig 2019
(PDF) 35 (2) : novembre 2018
(PDF) 35 (1) : maig 2018
(PDF) 34 (2) : novembre 2017
(PDF) 34 (1) : maig 2017
(PDF) 33 (2) : novembre 2016
(PDF) 33 (1) : maig 2016
(PDF) 32 (2) : novembre 2015
(PDF) 32(1) : maig de 2015
(PDF) 31 (2) : novembre de 2014
(PDF) 31 (1) : maig 2014
(PDF) 30 (2) : novembre 2013
(PDF) 30 (1) : maig 2013
(PDF) 29 (2) : novembre 2012
(PDF) 29 (1) : maig 2012
(PDF) 28 (2) : novembre 2011
(PDF) 28 (1) (maig 2011)
(PDF) 27 (novembre 2010)
Articles
Informatius de televisió i audiència activa: estudi de cas de TV3-Televisió de Catalunya
Alves, Kellyanne
;
Díaz Noci, Javier
Mots clau: televisió, informació periodística, audiència activa, continguts produïts pels usuaris,
convergència, verificació.
Keywords: television, newscasts, journalism, active audience, user-generated contents,
convergence, verification.
DOI:
10.2436/20.3008.01.176
P. 9-29
Mitjans socials en política. El paper de les xarxes socials digitals en els eleccions de 2015 a Ciutat de Mèxic
Percastre-Mendizábal, Salvador
;
Carrillo-Sáenz, Roberto
Mots clau: xarxes socials digitals, mitjans socials digitals, eleccions, campanyes, Mèxic, regressions
lineals.
Keywords: digital social networks, social media, elections, campaigns, Mexico, linear regressions.
DOI:
10.2436/20.3008.01.177
P. 31-50
Pragmaestilística del discurs del
hip-hop en valencià
Monferrer Palmer, Aina
Mots clau: hip-hop, ideologia, identitat, estil, valencianisme, autenticitat.
Keywords: hip-hop, ideology, identity, style, Valencianism, authenticity.
DOI:
10.2436/20.3008.01.178
P. 51-69
Análisis semántico en medios sociales para la comunicación digital turística
Fondevila-Gascón, Joan-Francesc
;
Liberal Ormaechea, Sheila
;
Gutiérrez Aragón, Óscar Luis
Mots clau: comunicació, màrqueting holístic, experiència, mitjans socials, anàlisi de sentiments.
Keywords: communication, holistic marketing, experience, social media, sentiment analysis.
Palabras clave: comunicación, marketing holístico, experiencia, medios sociales, análisis
de sentimientos.
DOI:
10.2436/20.3008.01.179
P. 71-94
La
blockchain revolucionarà la comunicació de l'empresa
Jaime Maestre, Raúl
Mots clau: blockchain, màrqueting, màrqueting digital, clients, empreses i plataformes.
Keywords: blockchain, marketing, digital marketing, customers, companies and platforms.
DOI:
10.2436/20.3008.01.180
P. 95-116
El dret a la informació
versus la protecció del dret a la intimitat en la societat de la informació. La nova LO de protecció de dades i el dret a l'oblit
Triola Torres, Francesc
;
Insúa Berdún, Marta
Mots clau: llibertat d’expressió, llibertat d’informació, dret a la intimitat, protecció de dades, dret
de rectificació, dret a l’oblit.
Keywords: freedom of expression, freedom of information, right to privacy, protection of personal
data, right of rectification, right to be forgotten.
DOI:
10.2436/20.3008.01.181
P. 117-131
Novetats bibliogràfiques
[Altres]
Normes de presentació dels articles
Publicacions de la Societat Catalana de Comunicació