Portal de publicacions
r
Referència: 71242
Volum: 40 (2) : novembre 2023
Data d´edició: 2023
ISSN (format paper): 2014-0304
ISSN (format digital): 2014-0444
Descripció física: 151 p. : gràf. ; 23 cm
Editorial: IEC
Altres números:
(PDF) 41 (2) : novembre 2024
(PDF) 41 (1) : maig 2024
(PDF) 40 (2) : novembre 2023
(PDF) 40 (1) : maig 2023
(PDF) 39 (2) : novembre 2022
(PDF) 39 (1) : maig 2022
(PDF) 38 (2) : novembre 2021
(PDF) 38 (1) : maig 2021
(PDF) 37 (2) : novembre 2020
(PDF) 37 (1) : maig 2020
(PDF) 36 (2) : novembre 2019
(PDF) 36 (1) : maig 2019
(PDF) 35 (2) : novembre 2018
(PDF) 35 (1) : maig 2018
(PDF) 34 (2) : novembre 2017
(PDF) 34 (1) : maig 2017
(PDF) 33 (2) : novembre 2016
(PDF) 33 (1) : maig 2016
(PDF) 32 (2) : novembre 2015
(PDF) 32(1) : maig de 2015
(PDF) 31 (2) : novembre de 2014
(PDF) 31 (1) : maig 2014
(PDF) 30 (2) : novembre 2013
(PDF) 30 (1) : maig 2013
(PDF) 29 (2) : novembre 2012
(PDF) 29 (1) : maig 2012
(PDF) 28 (2) : novembre 2011
(PDF) 28 (1) (maig 2011)
(PDF) 27 (novembre 2010)
Articles
Les eleccions catalanes del 14-F de 2021: eleccions de canvi
Pallarés, Francesc
Mots clau: eleccions 14-F, Parlament, Catalunya, participació, context polític, candidatures.
Keywords: 14 February (14-F) elections, parliament, Catalonia, turnout, political context, electoral lists.
DOI:
10.2436/20.3008.01.234
P. 13-32
La diversificació de les estratègies comunicatives. Temes i metàfores en els espots electorals de la campanya del 14-F
Capdevila Gómez, Arantxa
;
Moragas Fernández, Carlota M.
Mots clau: eleccions, campanya electoral, Catalunya, espots electorals, metàfora, persuasió.
Keywords: elections, electoral campaign, Catalonia, political advertising, metaphor, persuasion.
DOI:
10.2436/20.3008.01.235
P. 33-57
Les eleccions com a pugna. Anàlisi de les enquestes electorals als mitjans de comunicació durant la campanya dels comicis catalans del 2021
Cuartielles Saura, Roger
;
Martí Danés, Aleix
;
Besalú Casademont, Reinald
Mots clau: enquestes electorals, enquadrament (framing), mitjans de comunicació, periodisme
digital, eleccions, Catalunya.
Keywords: electoral polls, framing, media, digital journalism, elections, Catalonia.
DOI:
10.2436/20.3008.01.236
P. 59-91
La dinàmica ecològica de la polarització política a Catalunya. Anàlisi de l'estructura en comunitats de xarxa de debat Twitter durant la campanya de els eleccions del 14-F
Guerrero-Solé, Frederic
Mots clau: eleccions catalanes, Twitter, polarització, extrema dreta, ecologia, estructura
de comunitats.
Keywords: Catalan elections, Twitter, polarization, extreme right, ecology, community structure.
DOI:
10.2436/20.3008.01.2387
P: 93-111
La confrontació com a bandera. Anàlisi del discurs polític de Vox a les eleccions catalanes del 2021
Martí Danés, Aleix
;
Antón Merino, Javier
;
Tena Sanz, Eduardo
Mots clau: Vox, Catalunya, eleccions, dreta radical, anàlisi de contingut, estudis electorals,
anàlisi del discurs polític.
Keywords: Vox, Catalonia, elections, radical right, content analysis, electoral studies, political
discourse analysis.
DOI:
10.2436/20.3008.01.238
P. 113-139
[Altres]
Normes de presentació dels articles
Publicacions de la Societat Catalana de Comunicació