Portal de publicacions
r
|
Referència: 71942
|
|
La investigació en l'àmbit educatiu : 15ns Debats de Recerca 2022
Data d'edició: 2023
Descripció física: 232 p. : il·l. b/n ; 21 cm
Entitats:
Institut d'Estudis Catalans. Publicacions vinculades
Societat Andorrana de Ciències
ISBN: 978-99920-61-70-1
Editorial: Societat Andorrana de Ciències
Enllaç:
Societat Andorrana de Ciències
|
|
|
|
|
|
Altres
15ns Debats de recerca : La investigació en l'àmbit educatiu
15ns Debats de Recerca: Àmbit: Nous reptes en l'educació del segle XXI
Les competències i el plurilingüisme en la formació inicial de mestres: una realitat nacional i internacional
Carrera i Gonzàlez, Blanca
DOI:
10.2436/15.0110.21.115
Oportunitats i reptes per cultivar capacitats d'autoregulació sostenible del consum. Lliçons apreses amb una escola andorrana de maternal i primera ensenyança
Trifu, Aura
DOI:
10.2436/15.0110.21.116
La lectura dialògica a l'aula. Com millorar les habilitats acadèmiques i psicosocials dels nostres estudiants des de l'ensenyament basat en l'evidència
Prieto i Sanz, Helena
Mots clau: aprenentatge dialògic, lectura dialògica,
educació superior
Keywords: Dialogic learning, Dialogic reading, Higher
Education
DOI:
10.2436/15.0110.21.117
L'ensenyament i l'aprenentatge de competències de ciutadania democràtica a la segona ensenyança de l'Escola Andorrana
Sala i Carrasco, Salvador
DOI:
10.2436/15.0110.21.118
15ns Debats de Recerca: Àmbit: Ensenyament de Ciències / STEAM
La dinàmica de tecleig com a eina per identificar usuaris en entorns educatius
Dorca i Josa, Aleix
DOI:
10.2436/15.0110.21.121
Les sortides escolars com una oportunitat per aprendre ciències. Un cas concret en la formació inicial dels mestres
Fonolleda i Riberaygua, Marta
DOI:
10.2436/15.0110.21.122
Factors de decisió didàctica en l'ensenyament de matemàtiques a la segona ensenyança d'Andorra
Pons i Duró, Rosa
DOI:
10.2436/15.0110.21.123
15ns Debats de Recerca: Àmbit: Ensenyament de les llengües
L'ensenyament-aprenentatge de la llengua francesa a finals de primera ensenyança a les escoles Francesa i Andorrana d'Escaldes: el rol dels errors en la millora de l'expressió oral
Tor i Porta, Presentació
DOI:
10.2436/15.0110.21.124
Percepcions pràctiques i actituds sobre l'ús de la tecnologia a l'aula d'anglès: l'iPad en el sistema educatiu andorrà
Costa i Marimon, Ferran
DOI:
10.2436/15.0110.21.125
Rol de la gamificació en l'aprenentatge de segones llengües
Azzouz Boudadi, Nadia
DOI:
10.2436/15.0110.21.126
La lingüística de la variació, eina pedagògica, al servei de l'ensenyament de les llengües. Aplicació al català d'Andorra
Rabassa i Areny, Lídia
DOI:
10.2436/15.0110.21.127
Conclusions i Cloenda
|
|
|
|