IEC Portal de publicacions > Revistes i butlletins


Referència: 48442
Comunicació : revista de recerca i d'anàlisi / [direcció: Rosa Franquet Calvet i Carles Pont Sorribes]



Enllaç: ISSUU

Volum: 29 (2) : novembre 2012
Data d´edició: 2012
ISSN (format paper): 2014-0304
ISSN (format digital): 2014-0444
Descripció física: 147 p. : il·l. col. ; 23 cm
Editorial: IEC

Altres números:

Afegir a la cistella
  15,00 €  
Sumari  

Quadern Central : La redefinició del servei públic dels mitjans audiovisuals

Firma convidada: El servei públic audiovisual a Catalunya : amenaces i reptes
Marín i Otto, Enric
Matèries:   Comunicació audiovisual pública - Catalunya
Comunicació - Aspectes polítics
Mitjans de comunicació de massa - Aspectes polítics
Mots clau: sistema audiovisual públic, identitat i cultura, clúster audiovisual, canvi tecnològic i cultural, política i comunicació.
Keywords: public broadcasting system, identity and culture, audiovisual cluster, technological and cultural change, politics and communication.

P. 9-25
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Els Serveis de radiodifusió davant la liberalització de l'espai radioelèctric
Cullell i March, Cristina
Matèries:   Privatització
Ràdio pública
Mots clau: radiodifusió, dividend digital, espai radioelèctric, privatització, liberalització, mercat d’espectre.
Keywords: broadcasting, digital dividend, radio spectrum, privatisation, liberalisation, spectrum markets.

P. 27-43
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Servicios y contenidos audiovisuales para las plataformas digitales: análisis de las estrategias de diversificación cross-media
Villa Montoya, María Isabel
Matèries:   Indústria audiovisual - Catalunya
Televisió de Catalunya
Televisió per Internet
Mots clau: diversificació, cross-media, multiplataforma, estratègies empresarials, Televisió de Catalunya, televisió pública.
Keywords: diversification, cross-media, multiplatform, business strategies, Televisió de Catalunya, public television.
Palabras clave: diversificación, cross-media, multiplataforma, estrategias empresariales, Televisió de Catalunya, televisión pública.

P. 45-66
Citació bibliogràfica Resum Abstract Resumen Text completText complet

Miscel·lània científica

Les Capçaleres de La Campana de Gràcia: símbols i iconografia
Peralta Ruiz, Gemma
Matèries:   Premsa catalana - S. XIX
Humorisme gràfic - Revistes
Mots clau: La Campana de Gràcia, premsa catalana, republicanisme, anticlericalisme, Josep Roca i Roca, iconografia.
Keywords: La Campana de Gràcia, Catalan press, republicanism, anticlericalism, Josep Roca i Roca, iconography.

P. 69-86
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

L'Arxiu Centelles: història d'una maleta i el seu contingut
Ferré Panisello, Teresa
Matèries:   Centelles, Agustí - Col·leccions de fotografies - Història
Mots clau: Agustí Centelles, fotografia, fotoperiodisme, arxiu, Guerra Civil espanyola, II República.
Keywords: Agustí Centelles, photograpy, photojournalism, archive, Spanish Civil War, Second Spanish Republic.

P. 87-105
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Sóc prou gran per tenir Facebook? Menors i ús de la xarxa social
Marcos, Pau ; Pujadas, Aida ; Ramírez, Martí ; Torras, Joan ; Tudó, Aida
Matèries:   Xarxes socials
Menors
Mots clau: menors, xarxes socials, TIC, privacitat, relacions socials, Facebook.
Keywords: children, social networks, ICT, privacy, social relationships, Facebook.

P. 107-127
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Altres


Dades de l´usuari/ària