IEC Portal de publicacions > Revistes i butlletins


Referència: 52146
Comunicaciˇ : revista de recerca i d'anÓlisi / [Direcciˇ: Rosa Franquet i Carles Pont Sorribes]



Enllaš: ISSUU
Volum: 30 (2) : novembre 2013
Data d┤edició: 2013
ISSN (format paper): 2014-0304
ISSN (format digital): 2014-0444
Descripció física: 117 p. : ilĚl. col. ; 23 cm
Editorial: IEC

Altres n˙meros:

Obra exhaurida [+]
Sumari  

Quadern central: ╚tica i comunicaciˇ

El Consell de la Informaciˇ de Catalunya, com a sistema de rendiment de comptes dels mitjans
Oliva, Ll˙cia
Matèries:   ╚tica periodÝstica - Catalunya
Consell de la Informaciˇ de Catalunya (CIC)
Mitjans de comunicaciˇ de massa - Avaluaciˇ
Mots clau: consell de la informaciˇ, rendiment de comptes dels mitjans de comunicaciˇ, accuracy, autoregulaciˇ, codi Ŕtic.
Keywords: press council, media accountability, accuracy, self-regulation, ethical code.

P. 9-32
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Reflexions sobre la responsabilitat corporativa. Pot haver-hi identitat sense RSC per˛ mai RSC sense identitat
Mut Camacho, Magdalena
Matèries:   Empreses - Responsabilitat social
Imatge corporativa
Comunicaciˇ en l'empresa
Mots clau: responsabilitat social corporativa, estratŔgia, identitat corporativa, comunicaciˇ.
Keywords: corporate social responsibility, strategy, corporate identity, communication.

P. 33-54
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

╚tica i periodisme esportiu: una proposta d'Ýtems d'anÓlisi per avaluar la qualitat de la cobertura de l'esport als mitjans de comunicaciˇ
Ramon Vegas, Xavier
Matèries:   ╚tica periodÝstica
Premsa esportiva
Mitjans de comunicaciˇ de massa - Avaluaciˇ
Mots clau: Ŕtica, periodisme, esport, qualitat, Ýtems dĺanÓlisi, proposta.
Keywords: ethics, journalism, sport, quality, analysis items, proposal.

P. 55-74
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

MiscelĚlÓnia cientÝfica

Propuesta de un modelo integrado de gestiˇn de comunicaciˇn corporativa y marketing en los clubes deportivos profesionales espa˝oles
Mut Camacho, Magdalena
Matèries:   Comunicaciˇ en l'empresa
Clubs esportius - Administraciˇ
MÓrqueting
Mots clau: comunicaciˇ corporativa, esport, tŔcniques i eines, model.
Keywords: corporate communication, sport, tools and techniques, model.
Palabras clave: comunicaciˇn corporativa, deporte, tÚcnicas y herramientas, modelo.

P. 77-98
Citació bibliogràfica Resum Abstract Resumen Text completText complet

Altres


Dades de l┤usuari/Ória