Portal de publicacions
> Revistes científiques
Referència: 56903
Volum: 38 : juny 2016
Data d´edició: 2016
ISSN (format paper): 2014-2021
ISSN (format digital): 2014-7104
Descripció física: 118 p. : ilˇl. ; 24 cm
Editorial: IEC [coediciķ amb FEEMCAT]
Altres números:
49 : desembre 2022
48 : juny 2022
47 : desembre 2020
(PDF) 46 : juny 2020
(PDF) 45 : desembre 2019
(PDF) 44 : juny 2019
(PDF) 43 : desembre 2018
(PDF) 42 : juny 2018
(PDF) 41 : desembre 2017
(PDF) 40 : juliol 2017
(PDF) 39 : desembre 2016
(PDF) 38 : juny 2016
(PDF) 37 : desembre 2015
(PDF) 36 : juny 2015
(PDF) 35 : desembre 2014
(PDF) 34 : juny 2014
(PDF) Núm. 33 : octubre 2013
(PDF) Núm. 32 : abril 2013
(PDF) Núm. 31 : juny 2012
(PDF) Núm. 30 : setembre 2011
Editorial
Congrés Catalā d'Educaciķ Matemātica
Articles
Quč és més rodķ?
Albertí Palmer, Miquel
Mots clau: aprenentatge matemātic, constructivisme,
cercle, grau de rodonesa.
Keywords: mathematical learning, constructivism,
circle, degree of roundness.
Robōtica a l'escola. Canviar el paradigma educatiu i el mčtode d'aprenentatge
Callís i Franco, Josep
;
Sala i Pesarrodona, Montserrat
Mots clau: Educaciķ tecnolōgica digital, capacitaciķ
matemātica, educaciķ activa,
interdisciplinarietat, resoluciķ de
problemes.
Keywords: Digital technological education,
mathematics training, active education,
interdisciplinarity, problem-solving.
Seccions
Crōnica: La jornada d'associacions de parla catalana
Construint matemātiques: La visualitzaciķ: eina i contingut en educaciķ matemātica
Aubanell, Anton
El Racķ del cesire-creamat: Les matemātiques en els projectes