IEC Portal de publicacions > Revistes científiques


Referència: 60682
Comunicació : revista de recerca i d'anàlisi



Enllaç: ISSUU
Volum: 35 (1) : maig 2018
Data d´edició: 2018
ISSN (format paper): 2014-0304
ISSN (format digital): 2014-0444
Descripció física: 151 p. : gràf. ; 23 cm
Editorial: IEC

Altres números:

Afegir a la cistella
  15,00 €  
Sumari  

Articles

Fonts i protagonistes de la informació en la televisió de proximitat. El cas del Tele Elx
González Mesa, Isabel M. ; García Avilés, José Alberto
Matèries:   Televisió - Noticiaris - Elx - 1991/2015
Mots clau: televisió, proximitat, televisió local, fonts, Tele Elx, Tele nit.
Keywords: television, proximity, local broadcaster, sources, Tele Elx, Tele nit.

P. 9-25
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

"A punt". Anàlisi del relat televisiu de TV3 sobre la mobilització ciutadana de la Diada Nacional de Catalunya del 2016
Palà Navarro, Gemma
Matèries:   Manifestacions - Barcelona - 2016
Televisió de Catalunya
Onze de Setembre - Barcelona - Cobertura periodística
Mots clau: procés sobiranista, Diada Nacional de Catalunya, manifestació independentista, TV3, enquadraments genèrics, cobertura periodística.
Keywords: Catalan independence movement, National Day of Catalonia, independence demonstration, TV3, generic frames, journalistic discourse.

P. 27-45
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Debats entorn de la funció social de la telesàtira política. La perspectiva de l'equip de producció de Polònia (TV3)
Darriba Zaragoza, Marc
Matèries:   Sàtira política catalana
Televisió de Catalunya
Mots clau: politainment, infoentreteniment, Polònia, sàtira televisiva, servei públic audiovisual, producció televisiva.
Keywords: politainment, infotainment, Polònia, televisual satire, public service broadcasting, TV production.

P. 47-66
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Una aproximació metodològica als reptes de la CCMA per adaptar-se a l'entorn digital i social. Proposta d'indicadors per mesurar el consum, els processos professionals i la gestió digital
Gómez Domínguez, Pablo
Matèries:   Televisió digital terrestre - Catalunya
Mots clau: mitjans de servei públic, CCMA, audimetria, rutines professionals, xarxes socials, transmèdia.
Keywords: public service media, CCMA, audience measurement, professional routines, social networks, crossmedia.

P. 67-93
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Confianza en noticias y fragmentación de mercado: el caso español
Vara-Miguel, Alfonso
Matèries:   Mitjans de comunicació digitals
Confiança
Mots clau: periodisme, confiança, marques periodístiques tradicionals, mitjans nadius digitals, mitjans socials, audiències.
Keywords: journalism, trust, traditional media brands, digital-native media, social media, audience.
Palabras clave: periodismo, confianza, marcas periodísticas tradicionales, medios nativos digitales, medios sociales, audiencias.

P. 95-113
Citació bibliogràfica Resum Abstract Resumen Text completText complet

Trobades entre el sector professional i la universitat. Ús de les fonts no acadèmiques en publicitat
Papí Gálvez, Natalia
Matèries:   Publicitat - Fonts d'informació
Mots clau: fonts d’informació, producció científica, publicitat, mitjans publicitaris, sector professional, universitat.
Keywords: information sources, scientific production, advertising, advertising media, professional sector, university.

P. 115-131
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

[Altres]


Normes de presentació dels articles

P. 143-145
Citació bibliogràfica Text completText complet

Publicacions de la Societat Catalana de Comunicació

P. 149-151
Citació bibliogràfica Text completText complet

Dades de l´usuari/ària

Per a navegar pel portal necessiteu Mozilla o Microsoft Internet Explorer (recomanem la versió 5.0 o superior).
Amb altres navegadors i/o resolucions podria ser que visualitzéssiu incorrectament alguna de les pàgines del portal.