IEC Portal de publicacions > Revistes i butlletins


Referència: 61862
Catalan Social Sciences Review [Recurs electrònic]

Secció de Filosofia i Ciències Socials

Presentació   |   Normes de presentació d'originals


Enllaç: ISSUU

Volum: 8 : 2018
Data d´edició: 2018
ISSN (format digital): 2014-6035
Descripció física: 84 p.
Editorial: IEC

Altres números:

Obra digital
Sumari  

Sociology


Communication

Journalism and history in a change of era
Guillamet Lloveras, Jaume
Matèries:   Periodisme - Catalunya - Història
Periodisme - Innovacions tecnològiques - Catalunya
Mitjans de comunicació social

Keywords: journalism, history, change of era, crisis, nature of the media, Catalan journalism.

DOI: 10.2436/20.3000.02.39

P. 11-24
Citació bibliogràfica Abstract Text completText complet

Demography

Intergenerational transmission of gender roles in the household
Ajenjo i Cosp, Marc ; García Román, Joan
Matèries:   Rol sexual
Pares i fills

Keywords: time allocation, gender roles, intergenerational transmission, Spain.

DOI: 10.2436/20.3000.02.40

P. 25-40
Citació bibliogràfica Abstract Text completText complet

Law

The use of international private law as a criterion for the application of Catalan civil law in Catalonia
Font i Segura, Albert
Matèries:   Dret civil - Catalunya
Jurisdicció (Dret internacional)

Keywords: private international law, interregional law, rules on conflict of laws.

DOI: 10.2436/20.3000.02.41

P. 41-50
Citació bibliogràfica Abstract Text completText complet

Pedagogy

Ramon Llull, inspirer and pedagogue of civil religion
Fullana i Puigserver, Pere
Matèries:   Llull, Ramon - Crítica i interpretació
Pedagogia - Mallorca - S. XX
Lul·lisme

Keywords: religion, Catholicism, feminism, Llullism, modernity, education, Mallorca.

DOI: 10.2436/20.3000.02.42

P. 51-70
Citació bibliogràfica Abstract Text completText complet

Innovation and evaluation in the context of a changing paradigm in education
Mateo, Joan
Matèries:   Educació - Avaluació
Ensenyament - Innovacions

Keywords: educational innovation, evaluation, research, transformative practice, training, professional development.

DOI: 10.2436/20.3000.02.43

P. 71-84
Citació bibliogràfica Abstract Text completText complet

Dades de l´usuari/ària