IEC Portal de publicacions > Revistes i butlletins


Referència: 66163
Revista catalana de pedagogia [Recurs electrònic]



Enllaç: ISSUU

Volum: 18 : desembre de 2020
Data d´edició: 2020
ISSN (format paper): 1695-5641
ISSN (format digital): 2013-9594
Descripció física: 120 p.
Editorial: IEC

Altres números:

Obra digital
Sumari  

Editorial


Articles de recerca

Infants i joves que migren sols en temps de COVID-19. Una mirada des dels serveis
Schmidlin Roccatagliata, Melissa ; Venceslao Pueyo, Marta ; Beltrán Sánchez, Omaira ; Freixa Niella, Montserrat ; Sánchez Martí, Angelina
Matèries:   Pandèmia de COVID-19, 2020-
Joves immigrants
Infants immigrants no acompanyats
Educació social
Mots clau: Infants i joves migrats sols, COVID-19, pandèmia, educació social, estudi qualitatiu.
Keywords: Unaccompanied migrant minors, COVID-19, pandemic, social education, qualitative study.

DOI: 10.2436/20.3007.01.147

P. 13-28
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Adaptacions curriculars i impactes de la COVID-19 al pràcticum de pedagogia de la Universitat de Barcelona: satisfacció i aprenentatges durant la pandèmia
Aneas Álvarez, Assumpta ; Méndez Ulrich, Jorge Luís ; Ferré Tobaruela, Mònica
Matèries:   Pandèmia de COVID-19, 2020-
Universitat de Barcelona
Pedagogia
Ensenyament a distància
Mots clau: COVID-19, pràcticum, pedagogia, resultats d’aprenentatge, docència virtual.
Keywords: COVID-19, practicum, pedagogy, learning outcomes, virtual teaching.

DOI: 10.2436/20.3007.01.148

P. 29-49
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Resilience of early childhood education teachers in handling new technologies in virtual education due to the COVID-19 pandemic
Peñafiel Muñoz, Oliver Ronaldo ; Velasco Muñoz, Sergio Orlando ; Rubin de Celis Chávez, Liz ; Medrano Romerod, Hanna Patricia ; Calle Mamani, Anderson Roy
Matèries:   Pandèmia de COVID-19, 2020-
Ensenyament a distància - Bolívia
Telecomunicació en l'ensenyament
Resiliència organitzativa
Mots clau: Resiliència, professorat, educació infantil, educació virtual, COVID-19, adaptació, Bolívia.
Keywords: Resilience, teachers, early childhood education, virtual education, COVID-19, adaptation, Bolivia.

DOI: 10.2436/20.3007.01.149

P. 51-67
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Articles d'experiències

L'educació social i la COVID-19
Freixa Niella, Montserrat ; Barba Vidal, Bru ; Armengol, Marc ; Guerrero, Lara ; Fabra, Estel ; González, Fran ; Hita, Alba de ; Vico, Deyanira ; Xirinachs, Alba
Matèries:   Pandèmia de COVID-19, 2020-
Educació social
Mots clau: Educació social, COVID-19, aprenentatge experiencial, pràctica reflexiva, universitat, estudiants.
Keywords: Social education, COVID-19, experiential learning, reflective practice, university, students.

DOI: 10.2436/20.3007.01.150

P. 69-81
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

El pensament crític: competència bàsica en un context virtual d'emergència educativa
Ramírez Íñiguez, Alma Arcelia
Matèries:   Pandèmia de COVID-19, 2020-
Pensament crític
Ensenyament a distància
Mots clau: Pensament crític, ensenyament universitari, adaptació educativa, educació virtual, programes d’estudi, emergència educativa.
Keywords: Critical thinking, university education, educational adaptation, virtual education, study programs, educational emergency.

DOI: 10.2436/20.3007.01.151

P. 83-97
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Backstage story of a successful online course experience
Altan, Mustafa Zulkuf
Matèries:   Ensenyament a distància
Rendiment escolar
Anglès - Ensenyament universitari
Mots clau: Ensenyament en línia, reflexions dels estudiants, programa d’ensenyament de la llengua anglesa, educació superior, assignació de tasques concretes basades en el rendiment.
Keywords: Online teaching, student reflections, English Language Teaching program, Higher Education, performance-based task-oriented assignments.

DOI: 10.2436/20.3007.01.152

P. 99-111
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Tot anirà bé? La docència en temps de confinament
Jacas Díaz, Laura
Matèries:   Ensenyament a distància
Pandèmia de COVID-19, 2020-
Mots clau: Educació, confinament, crisi educativa, Institut Montgròs, mesures COVID-19, nova normalitat.
Keywords: Education, lockdown, education crisis, Montgròs Upper Secondary School, COVID-19 measures, new normality.

DOI: 10.2436/20.3007.01.153

P. 113-120
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Dades de l´usuari/ària