Portal de publicacions
> Revistes i butlletins
Referència: 70742
Volum: 11 : 2023
Data d´edició: 2023
ISSN (format paper): 1698-2045
ISSN (format digital): 2013-9861
Descripció física: 73 p. : il·l.
Editorial: IEC
Altres números:
(PDF) 12 : 2024
(PDF) 11 : 2023
(PDF) 10 : 2022
(PDF) 9 : 2021
(PDF) 8 : 2020
(PDF) 7 : primer semestre 2017
(PDF) 6 : segon semestre 2014
(PDF) 5 : primer semestre 2014
(PDF) 4: segon semestre 2011
(PDF) 3: primer semestre 2009
(PDF) 2: segon semestre 2006
(PDF) 1: primer semestre 2004
Obra digital
Editorial
Articles
Gestió de dades massives
Abelló, Alberto
;
Bilalli, Besim
Mots clau: ciència de dades, escalabilitat, distribució, paral·lelisme
Keywords: data science, scalability, distribution, parallelism
Patrons foscos en el disseny de la interfície persona-ordinador: el cas de l'obtenció del consentiment de galetes
Olivé i Ramon, Antoni
Mots clau: patrons foscos, llocs web, galetes, consentiment, privacitat
Keywords: dark patterns, websites, cookies, consent, privacy
Videojocs: més enllà de la diversió
Tost, Dani
Mots clau: joc, joc seriós, ludificació, cercle màgic, realitat virtual, simulació
Keywords: game, serious game, gamification, magic circle, virtual reality, simulation
175 anys de poesia ferroviària: el segle XIX
Font Agustí, Jordi
Mots clau: ferrocarril, tren, poesia catalana, metàfores ferroviàries, Renaixença, Modernisme
Keywords: railway, train, Catalan poetry, railway metaphors, Renaixença, Modernisme
L'aprenentatge de l'enginyeria. Tendències actuals
López Álvarez, David
;
Sánchez Carracedo, Fermín
Mots clau: educació de l’enginyeria, competències, futurs plans d’estudis, metodologies educatives per a educació de l’enginyeria
Keywords: engineering education, competences, future curricula, educational methodologies for engineering education
Tinkering com a metodologia d'aprenentatge de STEAM a l'Escola Montessori de Rubí
Gimeno Sorribas, Conxita
;
Pardo Fernàndez, Sara
Mots clau: tinkering, maker, STEAM, creativitat, experimentació, ambient lúdic, diversitat, construir el propi aprenentatge, gènere
Keywords: tinkering, maker, STEAM, creativity, experimentation, playful atmosphere, diversity, building your own learning, gender
Treball premiat a la XXIII Edició d'Exporecerca Jove
Recursos