Mots clau: televisió, indústries culturals, Televisió Espanyola, estructura de la comunicació
Keywords: television, cultural industries, Spanish television, communication structure
Mots clau: discurs i poder, concentració empresarial, comercialització de la comunicació
Keywords: discourse and power, business concentration, commercialization of communication
Acceptació social del mobiliari urbà com a servei públic i suport publicitari : antecedents, evolució i integració de les diferents concessions municipals de 1986 a 2005 a Barcelona
Jornet i Jovés, Lluís
La Ficció televisiva de TV3 com a productora de referents d'identitat cultural catalana: estudi de cas de la sitcom Plats bruts Martínez i Garcia, Luisa
Mots clau: identitat cultural, televisió, sèries de ficció, consum, Televisió de Catalunya
Keywords: cultural identity, television, fiction series, consumption, Catalan television
Conflictivitat comunicativa en episodis d'emergència : aproximació a la cobertura informativa i a la gestió institucional de l'esfondrament d'un túnel del metro al barri del Carmel de Barcelona
Pont i Sorribes, Carles
Mots clau: comunicació de risc, sociologia del risc, periodisme, fonts, deontologia, cas del Carmel
Keywords: risk communication, sociology of risk, journalism, sources, deontology, Carmel case
Mots clau: intertextualitat, sèries de ficció dels EUA, hibridació genèrica, eres televisives
Keywords: intertextuality, fiction series in the United States of America, generic hybridization, television eras