IEC Portal de publicacions nove...leName=

Cerca Cerca avançada
Títol Autor/a
Col·lecció Matèria
Any d'edició ISBN
Entitat responsable Tipus de publicació
Cerca exhaustiva
 
 
 
 
Resultat de la cerca Registres 1 a 4 (4 registres en total)

Cap a una (re)construcció social de la realitat sociolingüística catalana, des de l'escola primària
-- Article --
 Autor/a: Areny i Cirilo, M. Dolors
 Matèria:   Català - Educació primària
Llengua i ensenyament - Catalunya
Català en l'ensenyament - Catalunya
 Publicació: Treballs de sociolingüística catalana
Veure fitxa
Fitxa completa

Comissió de l'ús interpersonal del GCS
-- Article --
 Autor/a: Areny i Cirilo, M. Dolors ; Aymà, Josep Maria ; Bastardas i Boada, Albert ; Casanova, Magda ; Fabà, Albert ; Hugué, Joan ; Pradilla Cardona, Miquel Àngel ; Riba, Núria ; Romagosa, Mercè ; Solé Camardons, Joan ; Strubell i Trueta, Miquel ; Torner, Rafel ; Torres i Pla, Joaquim  Publicació: Treballs de sociolingüística catalana
Veure fitxa
Fitxa completa

Conclusions de les Jornades
-- Article --
 Autor/a: Areny i Cirilo, M. Dolors ; Aymà, Josep Maria ; Bastardas i Boada, Albert ; Casanova, Magda ; Fabà, Albert ; Hugué, Joan ; Pradilla Cardona, Miquel Àngel ; Riba, Núria ; Romagosa, Mercè ; Solé Camardons, Joan ; Strubell i Trueta, Miquel ; Torner, Rafel ; Torres i Pla, Joaquim
 Matèria:   Català - Ús
 Publicació: Treballs de sociolingüística catalana
Veure fitxa
Fitxa completa

El Caràcter situat de l'aprenentatge d'una llengua
-- Article --
 Autor/a: Portell i Llorca, Antoni ; Areny i Cirilo, M. Dolors
 Matèria:   Relacions culturals
Immigrants - Catalunya - Llengua - Congressos
 Publicació: Jornades de la Secció Filològica de l'Institut d'Estudis Catalans a Vic: 17 i 18 d'octubre de 2003 / [l'edició d'aquesta obra ha estat a cura de Francesc Vallverdú Canes, membre de l'Institut d'Estudis Catalans]
 Col·lecció: [Jornades de la Secció Filològica de l'Institut d'Estudis Catalans ; 13]
Veure fitxa
Fitxa completa

Pàgina 1 de 1  
   Primera Anterior
Anar a la pàgina:
Següent Última

Dades de l´usuari/ària