IEC Portal de publicacions > Revistes científiques

Cerca ràpida
Cerca ràpida per   Ajuda
  Llistat d'articles Registres 1 a 8 (12 registres en total)  

A Holistic approach to the atom in school chemistry

 

 Autor/a: Erduran, Sibel

Descripció física: P. 39-42

Títol de la col·lecció periòdica: Educació Química : EduQ

Citació Bibliogràfica / Resum / Abstract

   

A teaching-learning progression to introduce the concept of a substance

 

 Autor/a: Johnson, Philip

Descripció física: P. 4-11

Títol de la col·lecció periòdica: EduQ : Educació Química

Citació Bibliogràfica / Resum / Abstract

   

Com ajuden els àtoms a aprendre química i quines dificultats generen?

 

Descripció física: P. 43-47

Títol de la col·lecció periòdica: Educació Química : EduQ

Citació Bibliogràfica / Resum / Abstract

   

Com es veuen els àtoms a la llum d'una espelma i com es compliquen més i més

 

Descripció física: P. 4-9

Títol de la col·lecció periòdica: Educació Química : EduQ

Citació Bibliogràfica / Resum / Abstract

   

De com l'àtom es va fer útil i ensenyable

 

Descripció física: P. 26-32

Títol de la col·lecció periòdica: Educació Química : EduQ

Citació Bibliogràfica / Resum / Abstract

   

De com l'àtom esdevé una peça de LEGO. Una visió crítica

 

Descripció física: P. 33-38

Títol de la col·lecció periòdica: Educació Química : EduQ

Citació Bibliogràfica / Resum / Resumen

   

De cómo el átomo se convierte en "real" y complejo y adquiere una estructura

 

 Autor/a: Solbes, Jordi

Descripció física: P. 18-25

Títol de la col·lecció periòdica: Educació Química : EduQ

Citació Bibliogràfica / Resum / Abstract / Resumen

   

Element AI

 

Descripció física: P. 56-60

Títol de la col·lecció periòdica: Educació Química : EduQ

Citació Bibliogràfica / Resum / Abstract

   
Pàgina 1 de 2  
   Primera Anterior
Anar a la pàgina:
Següent Última
-

Dades de l´usuari/ària

Per a navegar pel portal necessiteu Mozilla o Microsoft Internet Explorer (recomanem la versió 5.0 o superior).
Amb altres navegadors i/o resolucions podria ser que visualitzéssiu incorrectament alguna de les pàgines del portal.