IEC Portal de publicacions null


Referència: 55423
Comunicació : revista de recerca i d'anàlisi



Enllaç: ISSN

Volum: 32 (2) : novembre 2015
Data d´edició: 2015
ISSN (format paper): 2014-0304
ISSN (format digital): 2014-0444
Descripció física: 177 p. : il·l. col. ; 23 cm
Editorial: IEC

Altres números:

Afegir a la cistella
  15,00 €  
Sumari  

Articles

Televisió pública als Estats Units: la PBS com a alternativa a les cadenes comercials
Martori, Aida
Matèries:   Televisió pública - EUA
Mots clau: PBS, televisió pública, canals locals, Estats Units, informació, proximitat.
Keywords: PBS, public television, local channels, United States, information, proximity.

DOI: 10.2436/20.3008.01.133

P. 9-27
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Els Programes televisius de cuina i la identitat nacional. El cas de MasterChef
Peris Blanes, Àlvar
Matèries:   Gastronomia
Televisió - Programes
Mots clau: nació espanyola, televisió, gastronomia, telerealitat, programes de cuina, nacionalisme banal.
Keywords: Spanish nation, television, food, reality TV, TV cooking shows, banal nationalism.

DOI: 10.2436/20.3008.01.134

P. 29-46
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Teaching beyond corporate social responsibility: The Social Action Strategies course in the Advertising and Public Relations Degree at Pompeu Fabra University
Fernández-Aballí Altamirano, Ana ; Obradors Barba, Matilde ; Rocha Fort, Irene da
Matèries:   Publicitat - Aspectes socials
Relacions públiques - Centres docents
Empreses - Responsabilitat social
Mots clau: grau en publicitat i relacions públiques, comunicació participativa per al desenvolupament, comunicació per al canvi social, responsabilitat social corporativa, desenvolupament curricular, tercer sector social.
Keywords: Advertising and Public Relations Degree, participatory development communication, communication for social change, corporate social responsibility, curricular development, social third sector.

DOI: 10.2436/20.3008.01.135

P. 47-69
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Comunicación para periodistas. Análisis de los enfoques y autores predominantes en la enseñanza de Teorías de Comunicación en las universidades españolas
Lazcano-Peña, Daniela
Matèries:   Periodisme - Ensenyament universitari - Espanya
Informació, Teoria de la
Mots clau: teories de la comunicació, camp acadèmic de la comunicació, ensenyament de les teories de la comunicació, ensenyament del periodisme, universitats espanyoles, recerca en comunicació.
Keywords: communication theories, academic field of communication, teaching communication theories, teaching journalism, Spanish universities, communication research.
Palabras clave: Teorías de la Comunicación, campo académico de la comunicación, enseñanza de las teorías de la comunicación, enseñanza del periodismo, universidades españolas, investigación en comunicación.

DOI: 10.2436/20.3008.01.136

P. 71-98
Citació bibliogràfica Resum Abstract Resumen Text completText complet

La Información sobre videojuegos como ámbito de especialización peridodística
Martínez Martínez, Sílvia
Matèries:   Videojocs
Mots clau: videojocs, especialització informativa, diaris digitals, periodisme, mitjans de comunicació, joc digital.
Keywords: videogames, informative specialization, digital newspapers, journalism, media, digital game.
Palabras clave: videojuegos, especialización informativa, diarios digitales, periodismo, medios de comunicación, juego digital.

DOI: 10.2436/20.3008.01.137

P. 99-114
Citació bibliogràfica Resum Abstract Resumen Text completText complet

Redes sociales y campañas electorales: Twitter como fuente informativa en las elecciones catalanas del #25N
López Meri, Amparo
Matèries:   Xarxes socials en línia
Campanyes electorals - Catalunya
Catalunya. Parlament - Eleccions, 2012
Mots clau: Twitter, periodisme, font informativa, #25N, eleccions, Catalunya.
Keywords: Twitter, journalism, information source, #25N, elections, Catalonia.
Palabras clave: Twitter, periodismo, fuente informativa, #25N, elecciones, Cataluña.

DOI: 10.2436/20.3008.01.138

P. 115-137
Citació bibliogràfica Resum Abstract Resumen Text completText complet

Grandes errores en la prensa política española en el año 2012: de la gloria al ridículo en veinticuatro horas
Matèries:   Premsa política - Espanya - 2012
Ètica periodística
Mots clau: periodisme, fonts, ètica, errada, rectificació, exclusives.
Keywords: journalism, sources, ethics, mistakes, rectifications, scoops.
Palabras clave: periodismo, fuentes, ética, error, rectificación, exclusivas.

DOI: 10.2436/20.3008.01.139

P. 139-157
Citació bibliogràfica Resum Abstract Resumen Text completText complet

Altres


Normes de presentació dels articles

P. 167-171
Citació bibliogràfica Text completText complet

Publicacions de la Societat Catalans de Comunicació

P. 173-177
Citació bibliogràfica Text completText complet

Dades de l´usuari/ària