IEC Portal de publicacions > Novetats editorials


Referència: 3021
Revista catalana de pedagogia



Volum: 2 (2003)
Data d´edició: 2004
ISSN (format paper): 1695-5641
ISSN (format digital): 2013-9594
Descripció física: 412 p. ; 24 cm
Editorial: IEC

Altres números:

Afegir a la cistella
  15,00 €  
Sumari  

Presentació


Articles

Fonaments per a una pedagogia de l'acompanyament en la praxi de l'educació social
Planella i Ribera, Jordi
Matèries:   Educació - Aspectes socials
Pedagogia - Catalunya - S. XXI

P. 13-33
Citació bibliogràfica Text completText complet

Construint una pedagogía de l'acompanyament: acompanyar des de la didàctica per desertar vides
Alonso, Javier ; Mir, Ezequiel ; Forés i Miravalles, Anna ; Trinidad, Carmen
Matèries:   Pedagogia - Aspectes socials
Pedagogia - Catalunya - S. XXI

P. 35-45
Citació bibliogràfica Text completText complet

Acompanyament educatiu de persones amb malaltia mental
Pié, Assumpció ; Álvarez, Xavier
Matèries:   Adolescents - Salut mental
Pedagogia - Catalunya - S. XXI

P. 47-58
Citació bibliogràfica Text completText complet

L'Acompanyament com a pedagogia d'invervenció amb dones vícitimes de violència domèstica
Estopà Bagot, Cristina
Matèries:   Violència familiar
Pedagogia - Catalunya - S. XXI

P. 59-67
Citació bibliogràfica Text completText complet


Les Històries de la vida: una excusa per acompanyar el trajecte vital de les persones grans
Laín, Carme ; Moré, Miquel ; Escoda, Víctor
Matèries:   Persones grans
Pedagogia - Catalunya - S. XXI

P. 75-83
Citació bibliogràfica Text completText complet



De la cibernètica clàssica a la cibercultura
Gros Salvat, Begoña
Matèries:   Cibernètica
Hipertext
Pedagogia - Catalunya - S. XXI

P. 99-111
Citació bibliogràfica Text completText complet

La trobada de la teoria de la descontrucció i l'hipertext: cap a una gramatologia hipertextual
Rueda Ortiz, Rocío
Matèries:   Pedagogia - Aspectes socials
Hipertext
Pedagogia - Catalunya - S. XXI

P. 113-127
Citació bibliogràfica Text completText complet


Un exemple d'avaluació participativa del sistema educatiu: la conferència nacional d'educació de Catalunya
Sarramona i López, Jaume
Matèries:   Pedagogia - Catalunya - S. XXI
Educació - Congressos

P. 163-179
Citació bibliogràfica Text completText complet

Valors, educació i pedagogia en Wilhelm Dilthey: plantejaments epistemològics en les ciències de l'esperit
Rincón i Verdera, Joan Carles
Matèries:   Pedagogia - Aspectes socials
Educació - Aspectes socials

P. 181-196
Citació bibliogràfica Text completText complet

C. Freinet, potser el millor pedagog del segle XX
Teixidó i Planas, Martí
Matèries:   Educació - Avaluació
Pedagogia

P. 197-211
Citació bibliogràfica Text completText complet

Cos, entorn, educació: de mem a estança
Romañà Blay, Teresa
Matèries:   Educació - Aspectes psicològics
Pedagogia

P. 213-234
Citació bibliogràfica Text completText complet

Sobre el fet de pensar i l'acció pedagògica
Salinas Fuentes, Héctor
Matèries:   Pedagogia - Aspectes socials
Pedagogia

P. 235-252
Citació bibliogràfica Text completText complet

Entre el que és desitjable i el que és possible: l'educació com a estratègia per alleujar la pobresa a l'Amèrica Llatina
Martínez Usarralde, María Jesús
Matèries:   Educació - Avaluació
Educació - Amèrica Llatina
Educació - Aspectes socials
Pedagogia

P. 253-275
Citació bibliogràfica Text completText complet

L'opció acadèmica o laboral en acabar 4t. d'ESO: expectaives i realitat. Factors que influiexen en l'opció triada
Corominas i Rovira, Enric
Matèries:   Educació - Avaluació
Educació secundària
Educació secundària obligatòria
Pedagogia - Catalunya - S. XXI

P. 277-311
Citació bibliogràfica Text completText complet



Psicopedagogia i medicina: el paper dels metges catalans en la primera fonamentació de l'entorn psicopedagògic
Moreu Calvo, Ángel C.
Matèries:   Pedagogia - Catalunya - S. XXI
Psicopedagogia

P. 339-367
Citació bibliogràfica Text completText complet


Recensions


Dades de l´usuari/ària

Per a navegar pel portal necessiteu Mozilla o Microsoft Internet Explorer (recomanem la versió 5.0 o superior).
Amb altres navegadors i/o resolucions podria ser que visualitzéssiu incorrectament alguna de les pàgines del portal.