Portal de publicacions
r
Referència: 3021
Volum: 2 (2003)
Data d´edició: 2004
ISSN (format paper): 1695-5641
ISSN (format digital): 2013-9594
Descripció física: 412 p. ; 24 cm
Editorial: IEC
Altres números:
(PDF) 25 : 2024
(PDF) 24 : 2023
(PDF) 23 : 2023
(PDF) 22 : 2022
(PDF) 21 : 2022
(PDF) 20 : 2021
(PDF) 19 : 2021
(PDF) 18 : desembre de 2020
(PDF) 17 : maig de 2020
(PDF) 16 : novembre de 2019
(PDF) 15 : maig de 2019
(PDF) 14 : novembre 2018
(PDF) 13 : maig 2018
(PDF) 12 : 2017
(PDF) 11 : 2017
(PDF) 10 : 2016
(PDF) 9 : 2015
(PDF) 8 : 2011-2014
(PDF) 7 : 2009-2010
(PDF) 6 (2007-2008)
(PDF) 5 (2006)
(PDF) 4 (2005)
(PDF) 3 (2004)
(PDF) 2 (2003)
(PDF) 1 (2002)
Presentació
Articles
L'Acompanyament com a pedagogia d'invervenció amb dones vícitimes de violència domèstica
Estopà Bagot, Cristina
La trobada de la teoria de la descontrucció i l'hipertext: cap a una gramatologia hipertextual
Rueda Ortiz, Rocío
Un exemple d'avaluació participativa del sistema educatiu: la conferència nacional d'educació de Catalunya
Sarramona i López, Jaume
L'opció acadèmica o laboral en acabar 4t. d'ESO: expectaives i realitat. Factors que influiexen en l'opció triada
Corominas i Rovira, Enric
Psicopedagogia i medicina: el paper dels metges catalans en la primera fonamentació de l'entorn psicopedagògic
Moreu Calvo, Ángel C.
Recensions